Måndag....

 
 
                                                           God Morgon Måndag.....
 
 
                                    I går köpte jag en stekpanna som man steker
 
                                    pannkakor i ….den har lägre kanter än en vanlig
 
                                    stekpanna...….
 
 
 
 
 
                                         I morse kände jag för att prova den.....
 
                                  det blev inte så där fin färg som jag brukar ha
 
                                  på mina pannkakor....men ju mer jag steker ju
 
                                  bättre blir det tror jag...……….
 
 
 
 
 
                                Gjorde även en räk och dill stuvning.....
 
 
 
 
 
                                   Stekte även "ragger" och det gick jättebra....
 
 
 
 
 
                                            Ja då var dagens brunch klar....
 
                                     en tallrik crep's med stuvade räkor i och
 
                                      en tallrik med "ragger"....gott...….
 
                                     I eftermiddag ska jag gå till Ida och klippa
 
                                     mig......men nu ska jag börja tvätta lakan..
 
                                     täcken och dukar som jag haft i husbilen....
 
                                     Ha en bra måndag Goa Vänner...….
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0