Lördag.....

 
 
                                       Hej på Er Goa Vänner denna lördag.....
 
 
                                  På förmiddagen var vi ute och gjorde lite trädgårds-
 
                                  jobb...……
 
 
 
 
 
                               Jag brukar kasta mina pelargoner …..men det
 
                               hade jag inte hjärta till att göra i år.....de har ju
 
                               blommat hela sommaren och det är fortfarande
 
                               knoppar i dom.....
 
 
 
 
 
                                 Det blev att plantera om dom och sätta ut
 
                                 i garaget över vintern.....så får jag klippa
 
                                ner dom till våren......de är så kraftiga och
 
                                fina...…
 
 
 
 
                            Blommor i rosen spirean....för andra gången.....
 
 
 
 
 
                                            Fin färg på syren hortensian...….
 
 
 
 
 
                                   Två sockertopps granar är nu nedsågade...
 
                                   och det blev ett stort hål där de stått...……
 
                                    nu spörs det vad vi ska där i stället...…..
 
 
                                   Vi har även hunnit med ett par timmar i
 
                                   Marieberg....för lite välbehövlig handling.....
 
 
                                   Nu blir det lite matlagning...….
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0