Lördag...

 
 
                     Hej Lördag...….
 
 
            Ja i morgon är det vinter...fy sjutton...
 
 
        Men idag är det fortfarande sommar (tid)
 
 
 
 
                        
                          Fika på stan.....och jag tog ett litet smörrebröd
 
 
 
 
 
                               Goe tog en "banan" bakelse...…
 
                                Lasse tog en Budapest bakelse
 
                                och Fia tog en kaka med mandel-
 
                                massa i...………….
 
 
 
 
 
                                Så besökte vi ett loppis där jag köpte
 
                                ett dussin glas till Daniels samling...…
 
 
                                Annars handlade vi bara lite småsaker
 
                               på stan.....Goe köpte sig ett par handskar
 
                               Fia en t-shirt....jag en puderdosa och Lasse
 
                               köpte ingenting...…..
 
 
 
 
 
                              Jo trisslotteter....köpte vi allihopa.....
 
                              och jag vann 60 kronor...…
 
                              Nu ska jag gå in i grann husbilen
 
                              och vi ska förbereda oss för Kina-
 
                              mat i kväll...…..
 
 
 
 
 
 
                        
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0