Kväll.....

 
 
                 God Kväll Alla Vänner.....
 
 
           Det har varit en bra dag i dag.....
 
            jag hann allt som jag förutsatte
 
           att jag skulle hinna....nöjd...…..
 
 
 
 
 
                           Lagade även idag en soppa men betydligt
 
                           mildare än den jag gjorde igår...…...det
 
                           blev en blomkål och purjolökssoppa med
 
                           syrad grädde och knaperstekt bacon...…
 
 
                           I kväll tog jag "förkylningssoppan" och
 
                           drack en stor kopp och jag känner inte
 
                           något i halsen....middags promenaden
 
                           med Ludde gick även i dag till utegymmet
 
                           i Bergaskogen.....där gjorde jag 100 "höft-
 
                           rullningar"....härligt....Nu blir det Leif GW
 
                           och sedan sängen...…
 
                           Ha det gott....
 
 
 
                 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0