kväll....

 
               God Kväll …..på er.....
 
 
 
 
 
                                           Dagens middag blev Pyttipanna
 
                                           ägg och rödbetor.....gott...….
 
 
 
 
 
                                            Jag har ont i halsen....så därför
 
                                            kokte jag mig lite förkylningssoppa....
 
                                            den innehöll massor med vitlök....det
 
                                            är det som flyter ovanpå...sedan hade
 
                                            jag i vatten och passerade tomater...
 
                                            grönsaksbuljong tärning...stark paprika-
 
                                            pulver....Cayenne,,,salt och peppar....
 
                                            så drack jag det hett i farmors koppen
 
                                            så nu får jag se om det har lättat i
 
                                            morgon.....Nu blir det Hysens……..
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0