Kväll......

 
 
                      Ja nu var det kväll igen....efter en
 
                      härlig dag på olika loppisar...……
 
 
 
 
                        Nittsjö porslin....en sådan här fat.....
 
                        vann jag någon gång på 80 talet
 
                        och den fick den äldste sonen och
 
                       nu såg jag att den var värd 1200 kr.....
 
 
 
 
                      På loppiset i Fjugesta hade de denna lilla
 
                      skålen och jag var tvungen att fråga vad
 
                      den kostade eftersom den stod i ett låst
 
                      skåp......180 kr skulle de ha för den och då
 
                      berättade jag att jag vunnit det stora fatet...
 
                      så därför var jag nyfiken......och i kväll kom
 
                      Daniel och har köpt skålen till mig....så snällt...
 
                      då var jag tvungen att gå in och kolla vad den
 
                      kostade ute i handeln.....300 kr....så där gjorde
 
                       han en bra affär....den är även numrerad...
 
 
 
 
 
                                                          Så sant....
 
 
 
 
 
                     
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0