Sjukstuga....

 
 
                       
               Lite uppdatering om dagen.....den har inte varit
 
               bättre än de förra....så i dag fick jag en tid på
 
               VC....och där konstaterade de att det nog är
 
               influensa som jag dragit på mig och äver lung-
 
              inflammation.....min sänka var över 200 och den
 
              ska vara under fem.....så nu ska jag käka pennicillin
 
              i 10 dagar....och jag hoppas verkligen de hjälper för
 
              så här sjuk var det länge sedan jag var....
 
             Det var meningen att jag skulle haft barnbarnen
 
             som skullit sovit över här lördag-söndag och fars-
 
             dags kalas på söndag...men nu är allt inställt...och
 
             själv kommer jag att tillbringa min tid i sängen.....
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0