Nöjd......

 
 
                                        God Kväll Vänner.....
 
 
                       Ja så här lär det bli när man kommer in på
 
                       hemmet......usch....man blir mörkrädd.......
 
 
 
 
 
                               Jag löser så mycket korsord jag kan för att
 
                                försöka mota demensen....men tänka får jag
 
                                ibland......men då lägger jag ifrån mig tidningen
 
                                och nästa gång faller orden på plats..........och
 
                                tiden bara försvinner........
 
 
 
 
 
                             Haha......19 december klockan 07.00....
 
                             det kan jag tala om för dig kära Hanna
 
                             att då har jag annat för mig....så det blir
 
                             att avboka och ta en tid i slutet på Januari
 
                             i stället......
 
 
                            Oj vad handlingen i Marieberg gick bra.......
 
                            vi hittade en hel del saker....så vi är nöjda......
 
                            så skulle jag lösa in min bingolott som
 
                            jag vann 100 kronor på i söndags men
 
                            det visade sig vara en dubbellott så jag
 
                            vann 200 kr i stället.....
 
                           Ha en bra kväll.....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0