Middag och Kväll....

 
 
                                  Den här dagen gick i en rasande fart.....
 
 
 
 
 
                               Dagens rätt blev köttfärslimpa med sås....
 
 
 
 
 
                            Jag petade i lite fetaost och bacon ovanpå...
 
                            Daniel var här och åt och så skickade jag
 
                            hem en portion till svärmor också............
 
                            Doktorn ringde i dag och talade om mina
 
                            provsvar och de var bra men mitt långtids-
 
                            blodsocker är för högt .....så nu ska jag prova
 
                            en ny medicin för att se om vi kan åtgärda det....
 
                            Nu blir det lite tv tittande......i morgon är en ny dag....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0