Måndag....

 
 
                                  Måndag och ny vecka.........
 
 
                     Jag önskar att denna vecka blir bättre
 
                     än förra veckan.....enda fördelen med
 
                     den här persen är att matlusten inte har
 
                     varit på topp.....fast Goe har lagat god
 
                     mat hela helgen......i lördags serverade
 
                     han Hasselbackspotatis med fläskfile...
 
                     champinjoner och vitlokssmor.....i går
 
                    gjorde han en jätte gryta med Chili con
 
                    carne....själv får jag i mig mest A-fil och
 
                    det är ju bra när man äter pennicillin.....
 
                     Febern har släppt som tur är...mitt blod-
 
                    socker ligger bra ...p g a. att jag inte fått
 
                    i mig så mycket mat.....hostan håller fort-
 
                   farande ett hårt grepp om mig......för att
 
                   inte tala om denna trötthet.....jag sover mest
 
                   hela tiden när jag ligger i sängen...men i dag
 
                   ska jag försöka vattna mina blommor annars
 
                   dör de.....tider för att mediciner är 07-15-23....
 
                   så nu har jag tagit morgondosen....nu blir det
 
                   att krypa ner i sängen och titta på Nyhetsmorgon
 
                  och sova en stund....
 
                  Hoppas ni håller er friska från "flunsan"..............
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0