Kväll

 
 
 
 
                   God Kväll på Er Goa Vänner......
 
 
           Jadå var vi hemma igen efter turen till
 
           Marieberg.....vi var aldrig inne på själva
 
           Gallerian utan vi hade ärenden i affärena
 
           utanför.............
 
 
 
 
 
                        Nya mystofflor så sköna....nu kan jag slänga
 
                        mina gamla med hål i med gott samvete........
 
 
 
 
 
                                     Julbord på Ikea blev det.....hann inte
 
                                     ta något kort förrens vi hade ätit upp
 
                                     halva tallriken.......
 
 
 
 
 
                               Jättegod Janssons och små isterband...så gott....
 
 
                              Efter besöket på IKEA så handlade Goe på Willys
 
                              medan jag satt i bilen och väntade....jag orkade
 
                              inte följa med.....sedan hem och sova en timma....
 
                             Snart blir det sängen igen....
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0