Influensa..

 
 
                     
                                  Hej Goa Vänner.......
 
                      Ni kanske har undrat var jag varit....
 
                     jag har tillbringat 2 dagar i sängen
 
                     helt utslagen....fy vad dåligt jag mår
 
                    det började med hög feber 39.4......
 
                    hosta och värk i kroppen...illamående
 
                   och jag som är oppererad för magmuns-
 
                   bråck och inte kan kräkas...fy sjutton vad
 
                  det slet i magen....fick ringa efter Goe i går
 
                  så han kom hem....i dag piper och gurglar
 
                  det i bröstet och värk på höger sida nedanför
 
                  skulderbladet....därför måste jag upp och gå
 
                  med jämna mellarum för att inte dra på mig
 
                  lunginflammation.....men nu är det dag för nya
 
                  piller och sängen......
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0