Tisdag..........

 
 
                           Ännu en solig dag väntas.....just nu är
 
                           det lite molnigt men förhoppningsvis
 
                           försvinner dom lagom till att jag ska ta
 
                           och slänga mig i solsängen................
 
 
 
 
 
                                             Jag har planterat lite blommor på
 
                                              morgonen....mina fönsterlådor gapar
 
                                              fortfarande tomma.....tänkte köpa vita
 
                                              pelargoner i år men jag ska vänta i alla fall
 
                                              till efter helgen innan jag planterar dom.......
 
                                              jag ska inte ha så mycket blommor i år har
 
                                              jag bestämt .......vi är ju för det mesta ute
 
                                              på rulle.....
 
 
 
 
 
                                          Jag skulle vilja släppa taget om att inte
 
                                          tycka det är så roligt att laga och äta mat......
 
 
                                           I dag blir det lax med dillsås och kokt potatis......
 
 
                                           Ha en bra dag alla fina......................
 
 
 
 
                    
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0