Tidig torsdag morgon.....

 
                                   I dag gick jag upp vid 04.30 för då
 
                                   vaknade jag och var pigg...………….
 
 
 
 
 
                               I går gjorde jag potatismos åt en son och det
 
                               blev lite mos över …..så jag körde igång
 
                               05.30 med att steka potatis"plättar"bullar……
 
 
 
 
 
                         Bacon var jag tvungen att ha också...………..
 
 
 
 
                                  Jag började med en inlagd strömming.....
 
 
 
 
 
                                        Ja så såg min frukost ut i dag.....
 
 
                                        Nu ska jag hoppa in i duschen för
 
                                        redan klockan 10 har jag tid hos
 
                                        Ida för att klippas...….
 
 
                                        Ha det bra...…………
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0