solen skiner fortfarande......

 
 
                                              God Förmiddag........
 
                                Här ute tänker jag tillbringa min dag i dag...
 
                                tillsammans med en virkning.......
 
 
 
 
 
                                    Dagens middag.........
 
 
 
 
 
                                      Erik jobbar eftermiddag så han ska göra
 
                                      matlåda snart...............
 
 
 
 
 
                                  En ny stekpanna igen....vi sliter ut många  och
 
                                  kvaliteten är inte alltid så bra................
 
 
 
 
 
                          Kokt potatis ......bondsås och stekta isterband....
 
                          så himla gott.......men det måste vara Lammhults
 
                          syrliga isterband .....de är överlägset godast.......
 
 
 
 
 
                                 Några dopp blir det säkert i dag...............
 
 
 
 
 
                                 I morgon är det onsdag och farmors dag......
 
                                jag tror att jag tar med mig Ella och Theo
 
                                hem till Fjugesta.....så att Ella kan bada
 
                                tunna och Theo ska få bada i en barn pool
 
                                med lite varmvatten i eftersom han tyckte
 
                                att det var för kallt i tunnan när det var 20 grader....
 
 
                               Hoppas ni får en härlig dag i solen.............
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0