Onsdag.........

 
 
                                         Onsdag och barnbarn dag.......
 
 
 
 
 
                           Uppe med tuppen i morse igen.....och
 
                           då slängde jag ihop en kålpudding.......
 
 
 
 
 
                                     Så det blev en tallrik till frukost och då
 
                                     upptäckte jag att lingonsylten tog slut...
 
                                     så nu måste jag hinna koka det innan
 
                                     jag drar i väg till stan..................
 
 
                                    Hoppas att vi får se solen i dag..............
 
 
                                    Ha en bra dag....................
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0