Onsdag.............

 
 
                               Onsdag och ändrade planer...….
 
 
                   Magnus ringde och sa att han var hemma för
 
                   vård av Theo i dag …..så jag behövde inte
 
                   komma in om jag inte ville i dag......och eftersom
 
                   det hade blivit lite körigt i dag och att jag dessutom
 
                   har högt blodsocker och huvudvärk så sa jag att
 
                   jag stannar hemma istället...……………
 
 
 
 
 
                              Men jag hade gjort smeten till "ragger" så det
 
                              var bara att sätta igång att steka...……………..
 
 
 
 
 
 
 
 
                                      Det här fick bli dagens brunch.....inte undra på
 
                                      att blodsockret drog i väg...………
 
 
                                      Nu blir det ett dopp i tunnan innan Ludde och jag
 
                                      tar en promenad...…..Ha det gott i värmen...….
 
 
 
 
                                     
 
 
 
                                  
 
 
 
 
              
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0