Namnsdags kaka........

 
 
                                               God Middag gott folk........
 
                             
                               Ja det blev pastasallad som säkert räcker
 
                               till 10 personer......men det är perfekt mat
 
                               att frysa in i matlådor...........
 
 
 
 
 
                                 Så kom jag ihåg att Erik har namnsdag i dag
 
                                 så jag snodde ihop en liten kaka till honom ..................
 
 
 
 
 
                               Ja det här har jag gjort denna förmiddag.....och
 
                               vad jag ska göra efter Ludde promenaden vet
 
                               jag .......för köket ser bedrövligt ut med kokos
 
                               högt och lågt...och en överfull diskho.......så det
 
                              tar nog hela eftermiddagen innan här är fredags
 
                              fint .....nu ett dopp i tunnan................
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0