Körsbärsträdet blommar..........

 
 
                                Vårt körsbärsträd blommar för fullt----
 
 
 
 
 
                                   Hela trädet lyser rosa................
 
 
 
 
 
                          Jo det här med att putsa fönster........
 
                          jag gick ut på altan och putsade
 
                         stora rums fönstret och tvättstuge-
 
                        fönstret......sedan gick jag loss på
 
                        kuvösen....men där är det så mycket
 
                       fönster så dom ska jag dela med Goe.....
 
                       han får också ta bort  de vita över-
 
                       dragen på stolarna så att de blir tvättade.....
 
                        
                      Det var svettigt att putsa fönster så nu ska
 
                      jag ta ett dopp i tunnan........och sedan för-
 
                      hoppningsvis blir det fönsterputs på framsidan......
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0