Härlig måndag............

 
 
 
                                   God Morgon denna härligt soliga
 
                                    måndag.......snart ska jag gå ut
 
                                    lägga mig i solen....
 
 
 
 
 
                              Den här apparaten köpte jag för flera år
 
                              sedan för 600 kronor ...nu såg jag att den
 
                              kostar 195 kronor.....men den är jättebra
 
                              i dag har jag gjort sallad som ska räcka
 
                              hela dagen......och naturligtvis blev det
 
                              en salladstallrik till frukost.......................
 
 
 
 
 
                           Jag använder den till alla grönsaker som
 
                            ska hackas även ost och skinka.....och när
 
                            jag ska göra Janssons frestelse är den
 
                            oslagbar.....jag behöver inte plocka fram
 
                            stora apparater för att strimla potatis........
 
 
 
 
 
                                  Nu Goa Vänner ska jag njuta i solen
 
                                  ett par timmar innan jag ska hämta
 
                                  barnbarnen........
 
 
                                 Ha en bra måndag.......................
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0