För varmt i solen.......svalare vid spisen..........

   
 
                                    Ja nu fick vi så vi teg....det var alldeles
 
                                    för varmt att ligga i solen...........så jag
 
                                   ställde mig vid ett annat varmt ställe.............
 
 
 
 
 
                                   Dagens middag .....ugnsbakad Lax med
 
                                   citron och dillsås....potatis och ärtor.......
 
 
 
 
 
                                 Smakade jättegott........och när jag ändå
 
                                 stod där vid spisen........................
 
 
 
 
 
                                           gick jag  ut och plockade in de första
 
                                           rabarberna......och så blandade jag
 
                                           med lite köpe jordgubbar..............
 
 
 
 
 
                                       Nu kära vänner är det bara disken kvar....
 
                                       och jag har ingen Inez ( som Per Morberg)
 
                                       så jag åker på att diska själv.............
 
 
                                       Ha en bra eftermiddag.............................
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0