Fisk och mos........

 
 
                                 Nu är det dags att krypa i säng......
 
                                 jag ska hämta barnbarnen och
 
                                 ta med dom hem hit.....det fina
 
                                 vädret fortsätter ju så då får det
 
                                 bli lite tunnbad och altanhäng......
 
 
 
 
 
                                       Jag har tagit fram lilla poolen till
 
                                       Theo......han tyckte det var för kallt
 
                                       i tunnan......här ska jag hälla i lite
 
                                      varm vatten.....så vill han nog bada......
 
 
 
 
                         
                          Min "nakna" kock steker panco panerad fisk
 
                           till morgondagen och jag har gjort en stor
 
                          gryta potatismos......klart till morgondagen......
 
 
                          Nu säger vi god natt...............
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0