Torsdag....

 
 
 
 
                                       God Morgon Torsdag...( I dag är jag stark )
 
 
 
 
 
                                           Mars månads bild i almanackan på mina
 
                                           finingar....här är det bakning på "g".....
 
 
 
 
 
                          Theo gillade mina tekakor.....många var det som
 
                           både han och Ella åt upp när vi kom hem från
 
                           förskolan i går......sedan blev det även köttfärs-
 
                           limpa sås och potatis.....matglada barn det gillar
 
                           jag....................
 
 
 
 
 
                                   Erik och Jennifer har nu fått besök av Johan
 
                                   och hans bror med tjej från Sverige de är nu i
 
                                   Koh Samui.................................
 
 
 
 
 
                                         Hotellpoolen är 108 meter.......och
 
                                         det ser inte ut som om det skulle
 
                                         vara överbefolkat precis....................
 
 
                                        Nu blir det lite frulle och efter det ska
 
                                        jag nog städa lite...........
 
 
                                        Ha en bra dag................
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0