Sollängtan och ryggskott.......

 
 
         God morgon måndag.......
 
 
       I dag vaknade jag med ryggskott
 
      aj jäklar rygg.....jag var ute i går
 
      och gick och det var ju så fördärvat
 
      halt.....så jag spände mig nog och
 
      i dag kan jag knappast gå...........
 
 
     De var ju tur att jag inte ska åka och
 
     hämta barnbarnen i dag ......får hoppas
 
    att det har släppt till onsdag när jag ska
 
    hämta dom........
 
 
    Oj vad jag längtar efter sol och blått
 
    vattnen......det här träliga vädret gör
 
    ingen människa glad......i dag är det
 
   mildgrader och jag hoppas att det  att
 
    det börjar ösregna.........
 
 
    Jag har fortfarande inte hittat mina virknålar
 
    som försvann när Erik bodde hemma..... innan
 
    han drog utomlands....så igår köpte jag mig
 
    en ny och nu ska jag virka mig en ny duk......
 
    perfekt handarbete när man har ryggskott......,
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0