Presenter...........

 
       I dag blir det tre rätters.......
 
       Erik vill ha cili con carne
 
       och som tur var så hade
 
       jag det i frysen.....................
 
 
 
 
 
                             Ella hade beställt pannkakor så det har jag
 
                             gjort åt henne..................
 
 
 
 
 
                                Theo ville nog ha potatismos och korv
 
                                sa Magnus så då gjorde jag en bytta
 
                                mos och så tar jag med IKEAs wiener-
 
                                korv till honom...........
 
 
 
 
 
                                     En liten elefant och thaiboxnings shorts
 
                                     har Erik köpt till Theo........fint.........
 
 
 
 
 
                            Ella får någon avancerad mick med högtalare......
 
 
 
 
 
                                        Lars fick 4 flaskor Thai sprit........
 
 
 
 
 
                                 Jag fick en fin schal i fina färger......
 
 
 
                                Nu har Erik åkt till farmor och jag ska
 
                                äta lite brunch som blir korv och mos..................
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0