Nya glasögon......

 
 
                            
                            Ryggen är lite bättre men så har jag tagit
 
                            Ipren så det är nog därför....men jag har
 
                            suttit och virkat lite på min duk.....jag tror
 
                            den blir bra.......
 
 
 
 
 
                                            Vi köpte nya mat och vattenskålar till Ludde
 
                                             i går och han i dom med god aptit.............
 
                                             Fy vad moddigt det är på gatorna här i
 
                                             Fjugesta nu.....både Ludde och jag fick
 
                                             lite "sladd" när vi tog promenaden.........
 
 
 
 
 
                                                 Jag fick lite bilder från Erik.......
 
 
 
 
 
                                       Jag trodde först att det var en krokodil men
 
                                       det var en stor Varan.....tur att vi inte sådana
 
                                       här hemma.....................
 
 
 
 
 
                                                  Eriks frukost...sedan satt han 4,5 timmar
 
                                                  på immigration office i Bangkok för att
 
                                                  förnya sitt visum.......................
 
 
                                                 Nu ska jag dra och hämta Goe sedan
 
                                                 till Marieberg Galleria.....jag ska på
 
                                                 syntest och titta ut nya glasögon.....
 
                                                 och det är inte lätt när man är halv-
 
                                                  blind som jag är......så då är det bra
 
                                                  att Goe är med så han får fota mig i
 
                                                  olika bågar så får jag titta hur jag
 
                                                  ser ut........känner att det kan ta
 
                                                  lång tid i dag........................................
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                   
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0