Kväll..........

 
 
                                   Kväll igen........
 
                   Den här dagen har gått i ett.....efter besöket
 
                   hos min gamla arbetskamrat med mycket
 
                   prat om gamla minnen och skratt........drog
 
                   jag hem för att laga middag......Erik hade
 
                   hämtat in 1 kg köttfärs från frysen i garaget
 
                   för nu ville han ha mina köttbullar med sås 
 
                   potatis och hemkokt lingonsylt........och det
 
                   fick han..........................
 
 
 
 
 
                            Det enda fotot jag fick var på denna sallad
 
                            med tomater....mozzarella....rödlök....basilika
 
                            olja......balsamico vinäger och salt........som
 
                            jag gjorde till köttbullarna.........gott..............
 
 
                           Nu blir det sängen för i morgon ska jag in
 
                           och hämta barnbarnen......
 
                           Ha det bra....................
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0