Kväll............

 
 
                                              God kväll Vänner......................
 
 
 
 
 
                                         Myspys i soffan.......................
 
 
 
 
 
                                         Ella ska uppträda i soffan och naturligt-
 
                                         vis ska Theo vara med........................
 
 
 
 
 
                                             Han plockar och talar..................
 
 
                                 Nu kära vänner ska jag gå och lägga mig
 
                                mig för det sista dygnet har varit innehållsrikt
 
                                och jag är trött................................
 
 
 
 
                     
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0