Full rulle hela dagen.......

 
 
                                                   God kväll.....
 
 
                           Det blev ett sent första inlägg här på bloggen......
 
                           men dagen har gått i ett...................
 
 
 
 
 
                             I morgon är det onsdag och då blir det
 
                             en sväng till barnbarnen....och då ska
 
                             jag servera denna gryta till dom.........
 
                             fläskytterfile gryta med ris blir det............
 
 
 
 
                             På förmiddagen innan jag skulle till min
 
                             diabetessköterska hann jag göra klart
 
                             min virkade mormors löpare......jag har
 
                             även varit hos svärmor med lite Påskris....
 
                             På Ludde promenaden träffade jag en
 
                             "gammal" arbetskamrat som är yngre
 
                               än jag........ja då stod vi ett bra tag och
 
                               talade................................kul Lena.......
 
 
 
 
 
                                  Mina nya rosa köksgarddiner är nu strukna
 
                                  och uppsatta.......jo jag blev nöjd.......nu är
 
                                  gardiner ...blomkrukor och köksmattan i
 
                                  samma rosa pastellfärger.....och så mina
 
                                  orkideer som trivs så bra i köksfönstret.....
 
 
                                  Handling blev det i kväll till svärmor och
 
                                  då passade även vi på att Påsk handla....
 
                                   och det tog sin lilla tid......så nu har vi som
 
                                   först ätit kvällsmat.......och snart blir det
 
                                   sängen.......Ha en bra natt...................
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0