Fredag kväll.........

 
 
                                                     Kväll.........
 
                            Men vilken dag det har varit......Erik och Goe har
 
                            tagit ner syrenbusken och sedan har vi ätit fisk
 
                            vitvinssås och potatis med Daniel och Erik.....
 
 
 
 
                                         Goe försöker få bort lite snö.................
 
 
 
 
 
                                         Goe Ludde gillar att vara ute.........
 
 
                                   I eftermiddag har jag tagit ett beslut att jag inte
 
                                   ska engagera mig så mycket som jag gör........
 
                                   i hela mitt liv har jag jobbat med gamla människor
 
                                   och har även tagit han om mamma och pappa
 
                                   när de blev gamla......men nu får det vara nog.....
 
                                   nu tänker jag lägga min energi på barnbarnen...
 
                                   jag är ju inte så ung jag heller.....så nu får Goe
 
                                   engagera sig i sin mor för nu orkar jag inte mera....
 
 
                                   Snart åker vi till Gran Canaria och sedan blir
 
                                   det husbilen för hela slanten............nu ska jag
 
                                    rulla köttbullar för på söndag ska jag ha Påsk-
 
                                    middag för mina barn...............
 
 
                                    Ha en bra kväll...............
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0