Creps.........

 
 
 
 
 
                                                                   God morgon ..........
 
 
                                                 Här är det matlagning på gång igen.....
 
                                                 i går önskade Ella sig pannkakor i
 
                                                 morgon när jag har hämtat dom från
 
                                                 förskolan och då kom jag på att kanske
 
                                                kan det bli en husbilsfärd i Påsk om snön
 
                                                försvinner.........då passar det att göra lite
 
                                                bra husbilsmat att lägga i frysen...............
 
 
 
 
 
                                        Creps med fyllning av stuvad spenat och
 
                                        bacon.........nu ska det på riven ost och in
 
                                        i ugnen tills det smällt.........så tänkte jag
 
                                        göra creps med tacoköttfärs i också........
 
 
 
 
 
                                     Fick en bild från Erik och vad han åt
 
                                     igår och det såg väldigt gott ut tyckte
 
                                     jag...........................
 
 
                                    Nu blir det snart en Ludde promenad.....
 
                                    Ha det gott......................
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0