Brödbak.........

 
 
                          Karresteken är klar med en stor bytta sås............
 
 
 
 
 
                            Hade en "gammal" filmjölk i kylskåpet så då
 
                            fick jag för mig att baka ett bröd......................
 
 
 
 
 
                                       Det blev en aprikos limpa som inte
 
                                       behövde jäsa.................................
 
 
 
 
 
                              Så drog jag ut lite Påsk bilder till Ella.....
 
                              som hon kan färglägga i morgon när
 
                              jag ska in till dom..................................
 
 
 
 
 
                               Jodå jag drog även ut till Theo....men jag tror
 
                               inte att han ville ha Påsk bilder  så därför
 
                               blev det lite bil bilder.....men jag vet inte om
 
                               han kanske kan färglägga dom.....men titta
 
                               kan han ju göra.......och riva sönder om.......
 
 
                               Snart blir det en Ludde promenad..................
 
                               Tvättstugan har jag tyvärr inte kommit till
 
                               ännu.......men dagen är ju inte slut.........
 
 
                         
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0