Bakning........

 
 
                                                  Vilken förmiddag det blev......
 
 
 
 
 
                             Igår när vi var och handlade skulle vi köpa
 
                             färsk lax.....men det fanns inte ...utan de skulle
 
                            få hem tills i dag ....så klockan nio var jag i affären
 
                            och köpte två färska lax sidor...........sedan när jag
 
                           kom hem kände jag för att baka .....................
 
 
 
 
 
                                              Dajmkakor blev det................
 
 
 
 
 
                                           Handlade även rosor som passade till
 
                                           duken och gardinerna........
 
 
 
 
 
                                  Jag vart nöjd över duken......så den får
 
                                  ligga kvar på köksbordet........
 
                                  Snart Ludde promenad sedan rattar jag
 
                                 in mot staden.......................
 
                                 Ha det gott................
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0