Varma mackor....

 
 
                                                God Kväll Vänner...….
 
 
                             Ja då sa Erik att han var hungrig och ville ha
 
                             varma mackor...…...banan och curry var han
 
                             sugen på...……….
 
 
 
 
                                   Erik gjorde egen tomatsås.....jättegod...…
 
 
 
 
 
                                                       Lite ingredienser....
 
 
 
 
 
                                                    Jag som inte var hungrig ...smällde i
 
                                                    mig två stycken...…..
 
 
 
 
 
                                Egengjord tomatsås.. cheddar.. skinka och ananas på
 
                                några och banan och curry på de andra...………
 
 
 
 
 
                               Två plåtar klara....så det blir till frukost i
 
                                morgon också...…. 
 
 
                               Nu kära vänner ska jag gå in och ändra i
 
                               det förra inlägget för Erik upplyste mig om
 
                              att jag hade lagt till ett r ….där det inte skulle
 
                              vara något r.....det är inte lätt att vara Smålänning...….
 
 
                              Nu ska jag sänka ner mig i badet...……….
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0