Onsdag = Farmorsdag....

 
 
 
                                     God Morgon...….
 
 
                    Solen skiner och himmeln är oskyldigt blå.....
 
                    men klockan två ska det tydligen ändras...…..
 
 
 
 
 
 
                                 Oj vad tiden går fort.....tänk om man ändå
 
                                 kunde stanna den......
 
 
 
 
 
                                Den här blomkrukan tycker jag är fin.....den
 
                                fick mamma när det brann på Björken där
 
                                hon bodde då...…..för att hon hjälpte till med
 
                                kaffekokning och lite fika till de gamla.....då
 
                                fick hon en fin blomma som tack av kommunen
 
                                och sedan dess har krukan gått under namnet
 
                                "socknakrukan"...….
 
 
 
 
 
 
                                Det är onsdag och farmorsdag.....så nu ska jag
 
                                koka spaghetti för jag ska ta med mig spaghetti
 
                                och köttfärssås till de små i dag......och på väg
 
                                hem blir det handling i Parkhallen....
 
 
                                Ha en bra dag alla Vänner därute...….
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0