Morgondopp.............

 
 
                                             God Morgon denna soliga söndag...…
 
 
 
 
 
                                                    Goe gick direkt från sängen i
 
                                                    tunnan...…..
 
 
 
 
 
                                          Han var tvungen att bli lite klar i
 
                                          huvudet sa han....hehe…..jag vet
 
                                          inte om det hjälpte...……
 
 
 
 
 
                                         Jag fick en fin sommar bukett som Fia
 
                                         hade plockat...….
 
 
                                       Nu blir det lite frulle…..Fia och jag delade
 
                                       på en sill "puck" igår så det finns en kvar
 
                                       som jag tänker sätta tänderna i nu...……
 
 
                                      Ha en trevlig Söndag Goa Vänner...………..
 
 
 
 
                                         
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0