Vad är Lycka....

 
 
                               Ja det är väl inte direkt morgon men jag
 
                               låg länge och drog mig i dag...i min sköna
 
                               säng....inte för att det är något fel på hus-
 
                               bils sängarna....men vilket slår den egna sängen....
 
 
 
 
 
                          Ja lycka kan vara mycket......när man har varit ute
 
                          som vi var i nästan tre veckor....då är den egna
 
                          toaletten och duschen lycka......tvättmaskinen
 
                          som man inte använt på lika länge..lycka…….
 
                          min köksstol ….sådant man inte tänker på när
 
                          man går här hemma och trampar...…..
 
 
 
                                Ja även Bloggen är lycka.....
 
                 Anna och Erik försökte lista ut när Erik var på
 
                 Gotland och hälsade på dom....vilket år var det...
 
                 var Ella 3 eller 4 år.....ja då är det lycka att bara
 
                 gå in på bloggen för där står det ...svart på vitt....
 
                 jag tycker att det blev ett så lyckligt avslut på
 
                 vår resa med barn och barnbarn i Vadstena det
 
                 är Lycka det.....så härligt...…….
 
 
                 Goe har plockat ut allt ur husbilen och håller på
 
                 att städa …..nu har han åkt ner till svärmor en stund....
 
                 själv tvättar jag …..massor av tvätt blir det.....glad är
 
                 jag över att det är molnigt i dag....fast här inne går
 
                 AC:n för högtryck....och även en luftavfuktare...….
 
                 det är ju ändå varmt ute.....Nej nu har jag inte tid
 
                 att sitta här längre.....Ha det gott...Puss Puss......
 
                
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0