Tisdag.........

 
 
 
                                            God eftermiddag Vänner...…
 
 
                            Jag går lite på halvfart i värmen...Goe är ute och
 
                            målar och så kommer han och tar ett dopp i tunnan
 
                           lite då och då för att kyla ner sig.....och även jag tog
 
                          mig ett dopp efter att jag lagat mat och ätit...………
 
 
 
 
 
                                  Dagens mat blev en jättegod kyckling i
 
                                  ugn med mycket sambal...och så gjorde
 
                                 jag citrondressade morötter till och ris...…
 
 
 
 
 
                                    Det här var gårdagens middag även då ris.....
 
 
                                  Det är ja varmt och fuktigt så det blir som sagt inte
 
                                  mycket gjort men jag ska nog vika lite tvätt.....
 
                                 det ska ju bli lite svalare till helgen...och det känns
 
                                 bra för nu har det varit lite för varmt lite för länge...
 
 
 
 
 
                                
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0