Kväll och bakning.....

 
 
                                          Nu är det snart God Natt......men
 
                                   först ska jag gå ut och vattna mina blommor
 
                                   och tomatplantor...…………
 
 
 
 
 
                                      I kväll har jag bakat en plåt med mina hälso-
 
                                      bullar...…
 
 
 
 
 
                                  Så fort de kallnat åker de i frysen....de är
 
                                  de godaste brödbullarna jag ätit ...och utan
 
                                  vetemjöl....bara mandelmjöl / sesammjöl och
 
                                  profiber…...och mitt blodsocker går inte i
 
                                  höjden......så de här ska få följa med på
 
                                  semestern och bli mina frukost"frallor"...…
 
 
                                  Ha en fortsatt bra kväll.....
 
 
 
                  
 
 
                              
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0