Åskskur....

 
 
                                            Oj oj oj nu kom ovädret.... det regnar
 
                                             och åskar...………….
 
 
 
 
 
                           Klockan 17,37 var det 29,5 ute och inne hade vi
 
                           en behaglig temperatur på 22.3 grader...…
 
 
 
 
 
                                          Plommon trädet är fullt av plommon
 
                                          och de är så söta och goda...…………
 
 
 
 
 
                                      Vi har ett jättegammalt äppelträd och i år
 
                                      blir det äpple på trädet.....gravenstein heter
 
                                      äppelsorten och det är det godaste äpplet
 
                                      jag vet...………..
 
 
 
 
 
                                        Enkelblommig Hortensia buske...
 
                                        blommorna tar jag alltid in och sätter
 
                                        i en vas utan vatten och de torkar och
 
                                        sedan har jag dom hela vintern...……
 
 
 
 
 
                                     Visst är vår Rönnsumak fin...….
 
 
                                   Nu har visst åskskuren gått över så jag
 
                                   kan jag gå ut och vattna tomatplantorna...…
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0