Tisdag.............

 
 
                            Tisdag igen.......Goa Vänner.......
 
 
                    Det blir en tur till Kumla nu på förmiddagen....
 
                    tandläkaren kallar....och då åker man...........
 
 
                  Jag satte som vanligt på mina 2 frukost-
        
                  ägg och satte mig framför datorn
 
                  för att vänta att de skulle koka upp
 
                   så jag kunde sätta timern på 4 minuter......
 
                   men de började aldrig koka................
 
 
 
 
 
                       Det var den här lille söt nötens förtjänst eller
 
                       vad man kan kalla det för.....Theo älskar
 
                       alla knappar och vred......så när han höll
 
                       på att ratta på alla knapparna på spisen
 
                       så ställde jag spisen på off.....och inte kom
 
                      jag ihåg det i dag.......men nu är äggen kokta
 
                      och uppätna.....och jag har talat med både
 
                     Erik och Goe......så nu är det bara bilen som
 
                     skall skrapas av innan jag drar................
 
                     Ha en bra förmiddag...........
 
 
 
 
 
            
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0