Söndag............

 
 
                                   Hej Goa Vänner denna Söndag
 
                                   med lite blandad väderlek.........
 
 
 
 
 
                         Tulpaner .....jag älskar tulpaner och helst
 
                         när de öppnar sig och hänger lite som de
 
                         på förra bilden............
 
 
 
 
                  
                      Trimning av Ludde i dag...han har väldigt
 
                      mycket päls och nu har det blivit så långt
 
                      under magen att det nästan släpar i marken.....
 
                      Han fixerar mig med blicken för han vet att
 
                      det är jag som kommer med leverpastejen....
 
 
 
 
 
                            Fin besök i Syrenbusken i dag........
 
 
                           Snart är det lunch dags och i dag
 
                           längtar jag just efter detta till lunch.....
 
                           ( kommer i nästa inlägg )
 
 
 
                           Ha en bra Söndag .......
 
 
 
 
 
                     
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0