Söndag.......

 
 
 
                                                     Hej Vänner..........
 
 
                     Lite segt måste jag erkänna att det är i dag......men om
 
                     man tänker på att jag gick upp innan sex i går morse....
 
                     och kom i säng lite efter ett i natt......så har jag rätt att
 
                     vara lite seg i dag........mina snittar var goda .....och
 
                    eftersom jag gjorde "dubbel" sats så fanns det snittar
 
                    till frukost i dag........
 
 
 
 
 
                            Goe fick hälla i kallvatten innan vi gick i
 
                            tunnan för det hade blivit för varmt......
 
                            max 40 grader ....där går gränsen om jag
 
                            ska bada......Efter 3 timmars bad känner
 
                            vi oss lena och mjuka i skinnet i dag...........
 
 
 
 
 
                             Våra små fåglar vågade sig fram  mellan
 
                              gånger Goe var ute till tunnan och la in ved.......
 
 
 
 
 
                        Fyra domherrepar räknade Goe till i syrenbusken...
 
 
 
                       I dag  ska vi bara ha en riktig slappardag och äta
 
                       lite gott ........så ska ju tunnan tömmas när den har
 
                       svalnat nu är det 24 grader i den.............
 
                     
                       Ni får ha en bra Söndag goa Vänner........
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0