sommarsoppa..........

 
 
                          Onsdag är det visst i dag........
 
                      det tar ett tag innan man kommer in
 
                      i rutinerna igen......Denna Nyårsafton
 
                      tog på både Ludde och mig....vi satt
 
                      ju uppe och tittade på hockeyn på
 
                     natten.....och är nog efter i sömn och
 
                    nu tror jag månen spökar för mig också...
 
                    Klockan 03...var jag uppe i natt och satt
 
                    och surfade hem lite recept....så när Goe
 
                    hade åkt till jobbet klockan 06...gick jag
 
                    och Ludde och la oss .....och sov gott till
 
                    09.30.....och det har jag inte alls något
 
                    dåligt samvete för...................
 
 
 
 
 
                             Hittade ett bra recept på sommarsoppa....
 
                             så den har jag gjort klar nu.....det blir gott
 
                             med lite varm "soppe"....när jag har tagit
 
                             Ludde promenaden........
 
 
                             Nu ska jag ta hand om disken och så
 
                             ska jag hänga lite talgbollar i granen
 
                             som står på baksidan ....så att små-
 
                             fåglarna har lite att mumsa på..............
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0