Regn...........

 
 
 
 
                                                Torsdag.........
 
 
                              Jag sitter vid köksbordet och tittar på
 
                              skidor på tv:n och utanför strilar regnet
 
                              ner.................................
 
 
 
 
                                  När Goe drog till jobbet 06.15 så drog
 
                                  Ludde och jag in i sängen för att titta
 
                                  på Leif GW Persson......och det är alltid
 
                                 intressant att lyssna på honom...................
 
 
 
 
 
                        Dagens middag i dag blir kycklingfiler........
 
                        som jag nu har brynt och ska in i ugnen.....
 
 
                        Så har jag talat med Erik.....hans fot är
 
                        nu bättre så nu har även han börjat
 
                        jobba.....han och Johan jobbar som
 
                       servitörer på en restaurang och får mat
 
                       och husrum som betalning...........
 
 
                       Annars blir det lite plock här hemma i
 
                       dag..........Hoppas ni får en bra dag........
 
 
 
 
                        
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0