Näthandel...........

                                        God Morgon Onsdag........
 
 
                                 Ja då ska jag göra denna dagen Perfekt......
 
                                 Goe och Daniel var ju på hockey i går för
 
                                att kolla in Örebro mot HV 71.....ett lag som
 
                                är från Småland som Daniel håller på...och
 
                                för att inte trampa någon på tårna så kan jag
 
                                säga att 50 % var nöjda när de kom hem........
 
 
 
 
                          Vad gjorde då jag ........jo Ludde och jag låg i
 
                           sängen och tittade på tv en stund......sedan
 
                           satte jag mig vid datorn och klickade hem
 
                           lite kläder........denna Strandklänning köpte jag.......
 
 
 
                                              En lila tröja blev det...........
 
 
 
 
   
                             Lite 70- tals stuk är på denna lila velur tunika......
 
 
 
 
 
                          Byxor till det....så himla sköna.......jag har detta
 
                          set fast i leopardmönster och i den går jag hela
 
                          tiden här hemma........fast den här gången köpte
 
                          jag hela gänget i en storlek mindre............
 
 
                          I dag har jag inget på programmet så det blir
 
                          nog att ta fram strykbrädan framåt förmiddagen.....
 
                          tråkigt men så illa tvunget...............
 
 
                          Ha en bra dag.........................
 
 
 
                            
 
 
 
                              
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0