Mat.......

 
                          Även denna dag är gjord...............
 
 
                  Regnigt och ruggigt har det varit hela dagen.....
 
                  men ut måste man .......fast i kväll tog Goe och
 
                  jag bilen när vi skulle handla..........
 
 
 
 
 
                             Dagens middag blev ju kycklingfile
 
                             tzatziki med mycket vitlök....sallad
 
                             och pressgurka........det var jättegott.......
 
 
 
 
 
                     Till kvällen gjorde jag skinka och purjo-
 
                     lökmuffins ....ett  LCHF recept som jag
 
                     la till lite ingredienser som tomater och
 
                    champinjoner ......dom blev också goda........
 
 
                  I kväll kära Vänner spelar Små Kronorna
 
                 och den matchen har jag tänkt titta på......
 
                 då är nog Hotelliggaren slut...som jag nu
 
                 tittar på medan Goe tittar på Örebro  som
 
                 spelar hockey på en annan kanal.....en
 
                 riktig tv kväll med andra ord................
 
                Ha en bra kväll.................
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0