Kväll.............

                                                 Kväll...........
 
 
                        Vilken jäklar dag..........den började rätt bra....
 
                        men sedan jag blev för låg i mitt blodsocker
 
                        har det bara fortsatt.....jag säger som Björk-
 
                        man i Bygglov...."jag är inte riktigt på Topp
 
                        om man säger så" .....................
 
 
 
 
 
                       Ludde och jag drog till apoteket och hämtade
 
                       mina teststickor......och hem och ta ett prov
 
                       som visade 10.9 ......och det tyckte jag var helt
 
                       ok......om man tänker på allt sött jag hade satt
 
                       i mig......så jag måste ha legat himla lågt i blod-
 
                       socker...............men middag har jag i alla fall
 
                       lagat .............
 
 
 
 
 
                      Jag har delat säng med en raggig Ludde i
 
                      kväll.........men nu ser jag fram mot i morgon
 
                      och på lördag........och på söndag ska jag vila
 
                      upp mig efter denna helgen.....det tror jag att
 
                      vi behöver....................
 
 
                      Ha en fortsatt bra kväll..............
 
 
 
 
 
                      
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0