Kväll............

                                   
                                      God Kväll Onsdag............
 
 
 
                          I morgon ska UtlandsSvenskarna äta äkta
 
                          husmanskost.........Svenska köttbullar med
 
                          lingonsylt.......och kanske "gräddsås"......de
 
                         ser fram emot detta........det ska bli så roligt
 
                         att höra deras omdömen..........
 
 
 
 
 
                                     Kvällens rätt blev revbensspjäll och
 
                                     det ser ju gott ut.............................
 
 
 
 
 
                                Poolhäng hade de på eftermiddagen.......
 
 
 
 
 
                            Här har vi inte haft något poolhäng snarare
 
                            snöhäng................
 
 
 
 
 
                              Ella följde med mig på Ludde promenaden......
 
                              Theo låg ute i kuvösen och sov och Magnus
 
                               låg i vår sängar och tittade på tv:n...............
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                         Så gjorde vi ett besök hos svärmor......jag hade
 
                         kaffebröd med mig och så vi kokade kaffe hos
 
                         henne....................
 
 
                         Nu är det kväll och jag ska ta och sätta mig
 
                         framför tv:n en stund.........Ha det gott.............
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0