Kväll..........

 
 
                             Kväll igen..........
 
 
                Två timmar tog det från att jag åkte hemifrån
 
                tills jag kom hem igen.......Läkare Sofia tog god
 
               tid för Siv ...en timma.......det kändes bra så att
 
              Siv fick tala ordentligt om sina problem.............
 
 
 
 
 
              I dag vart det slut på rester.......
 
              Det var bara att ställa sig vid spisen.......
 
 
 
 
 
                         Blomkålsgratäng blev det................
 
 
 
 
 
                             Blomkålsgratäng med kycklingfile
 
                             och lite grönt.....Goe skulle kunna
 
                             äta kyckling sju dagar i veckan..........
 
                             skickade med ett par portioner
 
                             till svärmor ...hon äter dåligt..........
 
                             som tur var hade jag fixat maten
 
                             innan strömavbrottet kom..........
 
 
                            Nu ska jag tillbringa kvällen framför
 
                            tv:n med ett handarbeten............
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0